REGULAMENT GFC
1.1.1. Meciuri și evenimente
Toate meciurile și evenimentele GFC sunt organizate sub auspiciile și cu acordul GFC și sunt supuse reglementărilor GFC .
1.1.2. Licență de meci
Pentru a organiza meciuri și evenimente sub auspiciile GFC , este necesară permisiunea scrisă a conducerii GFC , cunoscută sub numele de licență de meci.
1.1.3. Promotor
Meciurile și evenimentele pot fi organizate doar de GFC în calitate de promotor principal afiliat GFC sau de promotori recunoscuți ca atare de GFC cărora li s-a acordat așa-numita licență de promotori de către GFC sau de către terți cărora le-a fost acordat accidental consimțământul scris.
1.1.4. Concurenți
- Cei care doresc să participe la meciuri organizate de promotori recunoscuți de GFC trebuie să fie înscriși la GFC ca luptători sau asociati contractual cu GFC și astfel să fie înscriși automat ca luptători cu GFC .
- Se face o distincție între următoarele categorii de participanți:
- Juniori cu vârsta cuprinsă între 14 și 17 ani inclusiv
- Seniori cu vârsta de 18 până la 49 inclusiv.
- Concurenții la meciuri ar trebui să fie considerați în orice moment că participă voluntar și pe propriul risc.
- Un concurent începător care participă pentru prima dată la un meci nu poate avea mai mult de 40 de ani.
- Clase de greutate ale concurenților: GFC organizează lupte în următoarele clase de greutate:
- Categoria musca: max 60 kg
- Categoria pană: max 65 kg
- Categoria usoara: max 70 kg
- Categoria Mijlocie Mica: max 77 kg
- Categoria medie: max 85 kg
- CAtegoria semigrea: max 95 kg
- Greutate grea: peste 95 kg
1.2.1. Meciul
Meciul este o luptă în picioare, supusă următoarelor reglementări, între doi luptători egali, la același nivel și în aceeași clasă de greutate specificată.
1.2.2. Ringul
- Meciurile au loc într-un ring pătrat înconjurat de patru frânghii interconectate prin intermediul unor corzi sau benzi verticale. Dimensiunile pătratului de frânghii trebuie să fie de cel puțin 4 m x 4 m pentru evenimente minore și nu mai mari de 6 m x 6 m pentru evenimente mari.
- Podeaua inelului ar trebui să fie o construcție sigură și acoperită cu pânză care nu ar trebui să fie alunecoasă înainte și/sau în timpul unei lupte.
- Pardoseala poate avea doua dimensiuni: Dimensiune mica 6,40 x 6,40 metri patrati sau dimensiune mare: 7,00 x 7,00 metri patrati.
Colțurile opuse ale ringului ar trebui să fie echipate cu un stâlp roșu pentru concurenți, cu două colțuri albe neutre între ele. Colțul albastru trebuie să fie întotdeauna pe locul opus colțului roșu.
Următoarele elemente trebuie să fie prezente în colțurile roșu și albastru:
- O găleată pentru apă;
- Un prosop;
– Un al doilea apărător de gură sau „de înlocuire” pentru luptător, care poate fi folosit dacă apărătorul de gură original s-a pierdut sau a fost plasat greșit
- Un recipient rotund de fier pentru apă cu un scaun pentru luptător, pe care stă în intervalele dintre runde
- Un mic recipient/găleată de fier cu apă aproape de oficialul responsabil, pentru a spăla rapid apărătoarele de gură dacă cad pe pământ pentru a minimiza întârzierea.
- Un set de trepte fiecare la colțurile alb și negru sunt prevăzute pentru concurenți și colțuri.
1.2.3. Echipament de joc
- Concurenții vor purta kickboxing sau alte trunchiuri aprobate care se opresc deasupra genunchiului și nu au buzunare. În cazul concurenților de sex masculin, partea superioară a corpului este descoperită. Concurentele trebuie să poarte un top sportiv aprobat (fără tricouri). Luptătorii au voie să poarte un jambier scurt sub trunchiul de kickbox, atâta timp cât jambierele nu se extind semnificativ sub tivul trunchiului.
Logo-urile și/sau numele sponsorilor de pe scurt sau de îmbrăcăminte de la luptător și/sau colțulenții acestuia sunt permise cu condiția să fi fost solicitată în prealabil aprobarea de la promotor și să fi fost acordată. Cuferele de kickboxing trebuie verificate pentru posibile materiale dăunătoare înainte de începerea meciului.
- Concurenții sunt obligați să poarte apărătoare pentru gură și pentru inghinal în timpul luptei. Apărătoarele bucale și inghinale trebuie să fi fost aprobate de un oficial de reglementare.
- Concurenții vor purta mănuși de box de greutate egală. Culoarea primară a mănușilor trebuie să fie aceeași cu culoarea colțului concurentului (roșu sau albastru). Dacă culorile mănușilor pe care le vor purta ambii luptători sunt aceleași, atunci culoarea benzii care fixează mănușile va fi roșie sau albastră, potrivită cu colțul concurentului. Mănușile trebuie să fie lipite în așa fel încât să nu fie vizibile șireturi sau alte capete libere și trebuie să poarte ștampila de aprobare a unui oficial de reglementare.
- Greutatea mănușilor se determină după cum urmează:
- Categoria usoara max 70 kg trebuie sa poarte manusi 8 oz.
- Categoria mijlocie mica sau mai mult trebuie sa poarte manusi de 10 oz.
- Bărbații din colț trebuie să fie îmbrăcați cu îmbrăcăminte sport și pantofi curați, nedeteriorați. Blugii și tricourile, altele decât tricourile echipei, nu sunt permise.
1.2.4. Meciul
Forme de meciuri:
Meci unic :
Meciul constă în trei reprize de două minute pentru meciurile de clasa C, trei reprize de trei minute pentru concursurile de clasa B, trei sau cinci reprize de trei minute pentru meciurile de clasa A. Meciurile din clasa A pot fi prelungite cu una sau două runde suplimentare. Între runde au loc intervale de un minut.
Turneu :
Meciul constă în două sau trei runde de două sau trei minute, în funcție de clasa turneului. Între runde au loc intervale de un minut. Dacă după ce rundele programate au fost finalizate, decizia judecătorilor este egală, se va disputa o rundă suplimentară de „victorie bruscă”. Meciul final al turneului poate fi prelungit cu până la două runde suplimentare. În cazul unei runde sau runde suplimentare, scorurile rundelor anterioare sunt anulate și doar scorul rundei finale este folosit pentru a determina care luptător avansează, sau în cazul finalei turneului, care luptător primește campionatul. . Arbitrii nu pot înscrie rundele suplimentare chiar (o remiză).
Meciuri de titlu :
- O luptă pentru titlul mondial HFO Kickboxing constă întotdeauna din cinci runde a câte trei minute fiecare. În cazuri excepționale de egalitate după cinci runde, campionul rămâne campion. În cazul unui titlu vacant, titlul rămâne vacant, cu excepția cazului în care o metodă de departajare este aprobată în prealabil de către organismul de reglementare președinte. Intervalul de odihnă pentru luptele pentru titlu de cinci runde de trei minute este de un minut.
- Titlurile cu o greutate maximă pot fi câștigate sau apărate numai dacă ambii luptători sunt la sau sub greutatea corespunzătoare. Dacă campionul nu poate atinge greutatea potrivită în termen de două ore de la cântărirea oficială și este obligat să-și apere titlul, își pierde titlul. Dacă meciul este câștigat de contestator, el este noul campion. Dacă campionul în vigoare câștigă meciul, titlul devine vacant, deoarece campionul nu își poate păstra titlul, deoarece nu a atins greutatea titlului. Dacă adversarul este prea greu și lupta continuă și campionul a fost la greutatea necesară, atunci acesta din urmă va rămâne campion, indiferent de rezultatul luptei. Dacă ambii luptători sunt prea grei și campionul este obligat să-și apere titlul, titlul este vacant după meci.
- Campionul este obligat să-și apere titlul cel puțin o dată pe an dacă se face o ofertă oficială de apărare a titlului. Dacă se face o ofertă oficială de apărare a titlului și campionul nu poate apăra titlul în decurs de un an, acesta poate deveni vacant.
1.2.5. Rezultatul meciului
Meciul poate fi decis în următoarele moduri:
Decizia privind punctele: Trei sau cinci judecători vor evalua eficiența relativă a performanței fiecărui luptător folosind un sistem „10-Point-Must” și vor înregistra scorurile lor pentru luptători după fiecare rundă. După încheierea rundelor programate, punctajele sunt numărate și victoria este acordată prin decizia majoritară a juriului.
Knockout: Dacă un concurent este lovit în așa fel încât el sau ea este incapabil să reia lupta în limita de numărare a zece a arbitrului sau dacă arbitrul declară un knockout înainte de numărarea de 10 pentru a aduce asistență medicală imediată.
Knockout tehnic: Dacă un concurent nu arată voința de a relua lupta sau dacă arbitrul este de părere că concurentul este incapabil să reia lupta sau nu a reușit să se apere în mod inteligent.
Knockout tehnic: Dacă într-un meci cu un singur meci sau într-un meci final de turneu un concurent a fost doborât de trei ori într-o singură rundă sau de patru ori într-un singur meci. Dacă într-un meci de turneu care include meciurile de rezervă, un luptător a fost doborât de două ori într-o singură rundă sau de trei ori într-un singur meci.
Knockout tehnic: Dacă un concurent nu mai este capabil să participe la luptă din cauza unei răni care nu este cauzată de o tehnică interzisă.
Knockout tehnic: Dacă concurentul nu își părăsește colțul pentru a lua parte la lupta după sunetul clopoțelului.
Knockout tehnic: Dacă arbitrul este de părere că un concurent este total depășit sau este mult mai puțin apt din punct de vedere fizic.
Knockout tehnic: În cazul în care medicul constată că un concurent a suferit o vătămare sau o vătămare, care nu este cauzată de o tehnică interzisă, de o natură atât de gravă încât nu mai este sigur pentru concurent să reia lupta (oprirea medicului).
Knockout tehnic: Dacă un concurent sau antrenorul/omul de la colț renunță la luptă. Concurentul sau antrenorul/omul de la colț va indica acest lucru arbitrului sau reprezentantului de reglementare desemnat la colțul său (Colțul „aruncă prosopul”).
Descalificare: Dacă adversarul este descalificat din motive care justifică descalificarea.
Rezultat descalificare dacă:
- Un luptător folosește în mod deliberat o tehnică interzisă și arbitrul îl descalifică din acest motiv.
- Un luptător folosește o tehnică interzisă așa cum este descrisă în Articolul 9 pentru care arbitrul îl descalifică.
- Dacă un antrenor intră în ring în timpul luptei sau atinge unul dintre luptători în timpul luptei.
Draw : If the match is allowed to end in a draw and if, following the end of all rounds, at least two of the three judges (or three of the five judges) do not pronounce one of the fighters a winner.
Remiză: Dacă meciul este permis să se încheie la egalitate și dacă, după încheierea tuturor rundelor, cel puțin doi dintre cei trei arbitri (sau trei dintre cei cinci judecători) nu declară unul dintre luptători câștigător.
Fără concurs: într-un meci cu un singur meci, dacă un luptător nu poate continua ca urmare a unei greșeli accidentale și clopoțelul nu a sunat încă, completând runda a doua a unui meci în trei runde sau a treia rundă a unui meci în cinci runde.
Fără concurs: Dacă arbitrul decide că ambii luptători trebuie descalificați
1.2.6. Când un luptător este „JOS”
Un luptător este considerat că este în jos atunci când, conform evaluării arbitrului, dacă, ca rezultat al unui atac vătămător, orice parte a corpului unui luptător, alta decât picioarele acestuia, atinge podeaua sau ar fi atins podeaua dacă nu ar fi fost frânghiile sau ținând adversarul. . Un luptător poate fi, de asemenea, considerat „în jos” dacă un luptător coboară din alt motiv și nu se ridică la comanda arbitrului.
Dacă arbitrul decide că este JOS, atunci el va indica acest lucru prin așa-numitul apel și gestul JOS. Arbitrul începe numărătoarea DOWN după ce a trimis adversarul în colțul neutru cel mai îndepărtat. Adversarul așteaptă în colțul său neutru până când arbitrul îi dă voie să părăsească acest colț și să reia lupta. Dacă adversarul își părăsește colțul neutru înainte ca arbitrul să dea semnul, numărarea se oprește și începe din nou numai după ce adversarul a revenit la colțul său neutru.
In timpul numărării jos, niciunia dintre antrenori nu ii este permis să se apropie de luptătorul său în vreun fel.
Arbitrul este obligat să continue numărarea până la a opta numărătoare și apoi evaluează dacă luptătorul este capabil să reia lupta într-o manieră responsabilă. Dacă este cazul, arbitrul dă comanda LUPTA.
Dacă la a opta numărătoare luptătorul în cauză nu se află, din orice motiv în opinia arbitrului, în poziția potrivită pentru a relua lupta, arbitrul va continua să numere până la zece, ceea ce înseamnă că luptătorul va pierde meciul pe motivele unui knockout tehnic.
Arbitrul se asigură că în numărarea până la opt (8) sau zece (10) trebuie să treacă o secundă întreagă între fiecare numărare.
1.2.7. Tehnici legitime de punctare
Lovituri – lovirea cu partea căptușită a mănușii la o țintă legală: și anume lovituri drepte, cârlige, uppercuts, spinning back-pum (numai dacă se execută cu căptușirea, spatele mănușii);
Lovituri – loviri cu piciorul sau piciorul inferior la o țintă legală: și anume, lovituri în față, lovituri joase în interiorul și în exteriorul piciorului, lovituri în picioare, lovituri de mijloc, lovituri înalte, laterale, lovituri din spate, lovituri de topor, lovituri de rotire, lovituri de săritură;
Genunchi – lovirea cu genunchiul la o țintă legală: și anume genunchi din față, genunchi rotund, genunchi săritor, genunchi pe picior în interior și în exterior. (vă rugăm să rețineți limitările explicate mai jos în ceea ce privește utilizarea loviturilor de genunchi).
1.2.8. Tehnici, mișcări și comportamente interzise
- Capul cu capul sau intră prea jos cu capul
- Toate tehnicile care vizează spatele capului sau spatele sau trunchiul
- Tehnici care vizează zona inghinală;
- Lovituri liniare sau de împingere îndreptate spre genunchi (de exemplu, lovitură din față, din lateral, din spate)
- Muscaturi
- Lovituri de cot; Loviți cu orice parte a brațului sau a încheieturii mâinii deasupra porțiunii căptușite a mănușii
- Lovirea sau lovirea cu mănuși deschise sau cu palma mănușii sau lovirea ochiului adversarului cu degetul mare al mănușii
- Tehnici de luptă sau judo, tehnici de strangulare sau trimiteri;
- Aruncari.
- Prinderea sau ținerea din orice alt motiv decât pentru a ataca imediat cu o lovitură de genunchi (sau loviri) este un fault; aceasta include menținerea să se odihnească sau apucarea unui adversar pentru a-l opri să lovească.
- Un luptător se poate strânge pentru a ataca imediat cu o lovitură legală a genunchiului (sau lovituri). Dacă atacul cu genunchiul și/sau contraatacul al adversarului este continuu și productiv, arbitrul poate permite ca acesta să continue până la cinci secunde; în caz contrar, luptătorii ar trebui să decupleze clinchul și să continue să lupte. Dacă un luptător strânge și nu reușește să atace imediat cu o lovitură legală a genunchiului sau completează atacul cu genunchiul și nu eliberează clincherea, aceasta poate fi considerată „reținere”, ceea ce este un fault și va avea ca rezultat o avertizare, avertisment sau penalizare.
- Ținerea de piciorul adversarului fără a lovi; un luptător poate apuca piciorul unui adversar pentru a executa imediat o singură lovitură legală care poate fi însoțită de un singur pas în orice direcție. Piciorul trebuie eliberat imediat după acel singur atac legal.
- Tragerea unui adversar spre unul cu ambele brațe în partea inferioară a spatelui
- Continuarea luptei dacă cineva are orice altă parte a corpului, în afară de picioarele pe pământ
- Tehnici folosite în urma comenzii „Break” sau „Stop” de către arbitru
- Tehnici folosite dacă adversarul este în afara ringului sau legat în frânghii
- Pasivitate; aceasta include, dar nu se limitează la lupta doar atunci când adversarul atacă.
- Lasandu-sei continuu să cadă la pământ
- Eludarea sau oprirea deliberată a luptei
- Părăsirea voluntară a ringului în timpul meciului;
- Comportament nesportiv incluzând, dar fără a se limita la scuipat, înjurături, vorbit, sunete grosolane sau gesturi obscene
- Insultarea arbitrului, oficialilor, adversarului sau echipei sale
- ignorarea în mod deliberat a comenzilor arbitrului;
- Conduita nedisciplinată de orice fel
- Cauzarea inutila a unui pericol pentru sine sau pentru un adversar
- Se simulează lovitura prea jos
- Scuiparea în mod deliberat a apărătorul de gură
1.2.9. Penalizarea tehnicilor, mișcărilor sau comportamentului interzis
Avertisment ; Se acordă avertisment în cazul unei încălcări minore. Poate apărea fără a opri acțiunea meciului.
Penalty/ cartonaș galben ; În cazul încălcării, arbitrul poate acorda un punct sau puncte de penalizare. Arbitrul va opri acțiunea și va trimite luptătorul care nu va fi penalizat în cel mai îndepărtat colț neutru. El va indica apoi luptătorul și oficialilor natura motivului pedepsei și deducerea punctelor.
Descalificare / cartonaș roșu ; La discreția arbitrului, acesta poate descalifica un luptător pe baza unor greșeli repetate sau severe.
The referee has the discretion to issue Cautions, Warnings, Penalties or Disqualification based on the nature, severity and repetition of the fouling behavior. In doing so, the referee must have thoroughly considered whether the fighter has, through his violation, damaged his opponent’s chances of victory and if the violation was deliberately committed;
1.2.10. Criteriile pe care se bazează alcătuirea punctajului de către arbitri
Punctele în minus acumulate în urma penalizării sunt mai întâi deduse din punctele înregistrate înainte ca scorul final să fie făcut cunoscut. Trei sau cinci judecători vor evalua eficacitatea relativă a performanței fiecărui luptător în conformitate cu următoarele criterii prioritizate.
- Numărul de . knockdown-uri.
- Daune provocate adversarului
- Numărul de lovituri curate cu tehnici spectaculoase (tehnici de zbor și rotire etc.)
- Numărul de lovituri curate cu tehnici normale.
- Gradul de agresivitate sau generalitatea inelului (oricare dintre acestea are un impact mai mare asupra rundei)
De remarcat că în aprecierea impresiei generale, atacul este apreciat mai mult decât apărarea.
1.2.11. Exemple de punctaje acordate
- 10-10: Nici măcar un avantaj marginal nu poate fi determinat după criteriile stabilite
- 10- 9: Un luptător a demonstrat un avantaj în eficacitate
- 10- 8: Un luptător a demonstrat un avantaj în eficacitate prin meritul unui knockdown
- 10- 7: Un luptător a demonstrat un avantaj în eficacitate prin meritul a două căderi
1.2.12. Runda extra
În cazul în care un meci finalizat se termină cu egalitate, meciul este prelungit cu o rundă, „victorie bruscă”. Scorurile rundelor anterioare sunt anulate și doar scorul rundei de victorie bruscă este folosit pentru a determina care luptător câștigă.
1.2.13. Accidentari
În cazul în care apare o accidentare în timpul unui meci nu ca urmare a unui fault; dacă accidentarea este rezultatul unei lovituri legale sau a unor lovituri, iar luptătorul rănit poate sau nu ar trebui să continue, luptătorul rănit va pierde prin TKO. Dacă accidentarea a fost auto-provocată din greșeală și siguranța luptătoarei este în pericol, deoarece nu reușește să se apere în mod inteligent, arbitrul poate opri meciul prin TKO sau îl poate trata ca pe o doborare, trimițând luptătorul nevătămat la colțul neutru și să administreze număr obligatoriu de opt. Dacă după numărul de opt, arbitrul stabilește că lupta poate continua, va relua meciul. Dacă arbitrul stabilește că luptătorul accidentat nu poate continua, atunci luptătorul accidentat va pierde prin TKO.
1.2.14. Bandaje și benzi
Luptătorii și antrenorii au obligația să lipească mâinile doar sub supravegherea unui oficial autorizat. Aplicarea de bandaje și/sau bandă pe mâini are scopul exclusiv de a preveni rănirea. Banda este folosită, printre altele, pentru a menține bandajele pe loc. Este interzisă construirea de straturi de bandă pentru a acoperi articulațiile. Este permisă lipirea bandajelor în jurul sau pe degetelor degetelor, dar grosimea stratului de bandă aplicat nu trebuie să depășească 1 mm (3 benzi).
1.2.15. Vaselină și ulei
Utilizarea vaselinei pe față este permisă într-o măsură limitată. Arbitrul stabilește dacă acesta este sau nu cazul. Prezența uleiurilor pe corpurile luptătorilor este interzisă.
1.2.16. Monitorizarea manusilor
Mănușile pot fi scoase numai după terminarea meciului și nu în ring, ci numai după ce luptătorul a părăsit ringul.
1.2.17. Examinarea medicala
Toți luptătorii trebuie să-și prezinte examenele medicale înainte de data meciului. Organizația va indica ce analize medicale și analize de sânge trebuie efectuate. Fie în ziua precedentă, fie în ziua meciului, luptătorii trebuie să fie supuși unui control medical înainte de meci, efectuat de medicul ringului. Luptătorii care participă la turnee vor fi, de asemenea, examinați de un medic de ring între fiecare fază a competiției.
KNOCK OUT: În cazul în care un luptător a fost eliminat prin lovituri la cap în timpul luptei, HFO Kickboxing îi va cere luptător să efectueze o scanare RMN a capului cât mai curând posibil după luptă. Scanarea RMN trebuie prezentată cât mai curând posibil la HFO Kickboxing. Luptătorul nu va primi următoarea luptă de către HFO Kickboxing până când HFO Kickboxing nu va avea în posesia scanării RMN și poate vedea că luptătorul este apt să concureze. Nu se vor face excepții de la această regulă. Matchmakers sunt instruiți să ignore orice luptător care nu a prezentat scanarea RMN după knockout.
1.2.18. Verificarea greutății
Greutatea tuturor luptătorilor este monitorizată în ziua dinaintea meciului. Luptătorii sunt obligați să fie la greutatea convenită. Dacă un luptător are exces de greutate, i se va atribui sarcina de a atinge greutatea adecvată, convenită într-un termen stabilit de organismul de reglementare președinte sau de comisia atletică de stat. Dacă nu reușește să atingă greutatea convenită, atunci va fi sancționat conform reglementărilor stabilite de comisia atletică de stat care poate include amenzi, descalificări sau alte măsuri.
1.2.19. Oficialii
Arbitrii:
- Fiecare eveniment este condus și susținut de cel puțin doi arbitri. Unul intră în ring pentru fiecare meci.
- Comenzile arbitrului: LUPTA – STOP – PAUZĂ
- Comanda „break” este folosită de arbitru pentru a întrerupe o acțiune a luptătorilor și pentru a separa luptătorii după care trebuie să facă un pas înapoi. Arbitrul intervine între ambii luptători. De îndată ce se dă înapoi, luptătorii reiau lupta cu sau fără instrucțiunea „luptă”.
- Comanda „stop” este folosită de arbitru pentru a opri lupta, la sfârșitul unei runde sau înainte de avertisment sau avertisment public.
- Arbitrul începe sau reia lupta cu comanda „luptă”
Juriul judecătorilor:
Meciurile sunt adjudecate de minimum trei și maximum cinci judecători. Membrii juriului sunt autorizați să acorde puncte și să trimită o evaluare pentru fiecare rundă a unui meci.
Doctorul de ring:
- Un medic trebuie să fie prezent în orice moment la meciuri sub auspiciile GFC.
- Medicul ringului poate lua măsurile pe care le consideră necesare din punct de vedere medical înainte și în timpul meciurilor sau să le facă în numele său.
- Măsurile prescrise de medicul de ring sunt stabilite în raportul de meci, iar medicul de ring comunică, de asemenea, constatările sale arbitrului titular.
- Înainte de începerea meciului, medicul trebuie să verifice că nu au intervenit niciun concurent modificări de la momentul examenului medical anual, obligatoriu, care ar face participarea iresponsabilă.
- În timpul meciului sau în intervalele dintre meciuri, medicul de ring este obligat, la cererea arbitrului și/sau a antrenorului, să examineze orice răni sau gravitatea rănirii unui luptător și, dacă este necesar, să-l sfătuiască pe arbitru și/sau antrenor să suspendă meciul. Doar arbitrul poate face o astfel de cerere în timpul meciului. Sfatul dat este obligatoriu.
- Dacă arbitrul dorește să audă sfatul medicului ringului cu privire la gravitatea rănii unui luptător, el oprește meciul și îi cere medicului ringului să examineze luptătorul. Doar doctorul inelului intră în ring în timpul acestei examinări. Antrenorului îi este interzis să însoțească medicul de ring. Doar medicul de ring și arbitrul sunt prezenți în timpul acestei examinări.
- Dacă medicul ringului constată că un concurent se confruntă cu tulburări funcționale în timpul meciului astfel încât, în opinia sa, continuarea meciului ar fi iresponsabilă, el/ea este autorizat să oprească meciul.
- Doctorul ringului nu își va părăsi locul în ring în timpul meciului; dacă medicul ringului trebuie totuși să părăsească ringul, el trebuie să informeze juratul șef și/sau crainic despre acest lucru pentru ca arbitrul fie să întrerupă, fie să oprească meciul; nici un meci nu poate continua în absența doctorului ringului.
1.2.20. Familiarizarea cu Regulile
Toți luptătorii și antrenorii sunt considerați a fi familiarizați cu regulile GFCg. Apelurile care pledează nefamiliaritatea cu regulile nu vor fi acceptate. Fiecare eveniment trebuie să fie precedat de o întâlnire de regulament.
1.2.21. Protest
Protestele care se referă fie la o aplicare greșită a unei reguli sau a unui regulament, fie la o neregulă sau necorespundere cu privire la desfășurarea unui concurs sau eveniment ar trebui să fie transmise direct oficialilor HFO (coproprietari). Protestele limitate la chestionarea unei hotărâri pronunțate de un funcționar sau oficiali riscă să fie respinse în mod sumar. Aducerea de proteste sau aducerea unei dispute în atenția unui oficial în timpul evenimentului poate fi sancționată fie cu consecințe imediate, fie cu consecințe viitoare sub forma unei mustrări echivalente cu un cartonaș galben și cu sancțiunea financiară aferentă.